Notes reklamowy | Moje blogowanie

Bloguje bo to kocham

Notes reklamowy

Promocja i marketing ma bardzo duże znaczenie, jeżeli chodzi o pozycję danej firmy na rynku. Dlatego każda firma, której zależy na tym, ażeby znajdować się o krok przed konkurencją i mieć wielu klientów, bez przerwy inwestuje w reklamę i rozpowszechnienie.

W tym celu najczęściej współpracują one z agencjami reklamowymi. Te, znając z uwagą ich ofertę i specyfikę funkcjonowania, skuteczniej są w stanie opracowywać kampanie reklamowe. Na potrzeby tych firm opracowują one katalogi reklamowe. O ile oferta firmy polega wyedytowaniu, to zmiany te odnotowuje się w katalogu. Jeżeli już przekształceń nie posiada, to uatrakcyjnia się jedynie szatę graficzną katalogu.
Choć wydawać żeby się mogło, że takie zmiany nie posiadają sensu, to jest to myślenie błędne. Niekiedy sposób prezentacji oferty firmy jest bardzo ważny. Jeśli klienci widzieli poprzednie katalogi reklamowe, to mogą się nimi nie zainteresować. Wystarczy zmiana szaty graficznej czy zmiana w raportach towarów, by ofertą firmy zainteresowali się dosłownie ci, którzy już z dokładnością ja znają. Dlatego właśnie co jakiś czas celowo zmienia się wygląd katalogów reklamowych. Wszystko, co jest nowe i nieopatrzone wzbudza większe zainteresowanie. Katalogi i notesy firmowe najczęściej modyfikuje się systematycznie, co jakiś czas. Tym bardziej wtedy, kiedy do oferty firmy wchodzi nowy produkt czy usługa. Jeżeli już rozszerzenie oferty nastąpi w niezbyt długim czasie po wydaniu nowego katalogu promocyjnego, to nowy produkt reklamuje się za pomocą ulotek, które stanowią swego rodzaju wkładkę do katalogu.
Zobacz również: katalog klejony.

FacebookTwitterGoogle+Share


Post a Comment