Reklama własnego bloga | Moje blogowanie

Bloguje bo to kocham

Reklama własnego bloga

 

Codziennie podczas oglądania telewizji stajemy się odbiorcami setek reklam, które są emitowane przez każdą stację telewizyjną. Taka kampania reklamowa jest bardzo szczegółowo zaplanowana, gdyż koszty powiązane z emisją spotu w telewizji są zwłaszcza wysokie. Nie mniej jednak, spoty reklamowe emitowane w telewizji przykuwają naszą uwagę o kilka bardziej, aniżeli standardowe banery reklamowe online. Dlaczego? Bowiem przeglądając internet, zazwyczaj chcemy dotrzeć do konkretnych informacji, w czym przeszkadzają nam wszechobecne promocji. Większość z nas widząc przeciętną reklamę on-line, po prostu zamyka ją bez zastanowienia, nawet nie poświęcając sugestie na przemyślenie jej treści.

Sprawa wygląda zgoła przeciwnie w przypadku reklam telewizyjnych. W głównej mierze, reklam emitowanych na dokładnie sprecyzowanej stacji telewizyjnej nie możemy ominąć, przyspieszyć czy wyłączyć. Rzecz jasna, możemy zmodyfikować oglądaną stację, natomiast jeśli czekamy na początek jakiegoś filmu lub kodu, będziemy musieli poczekać na koniec bloku reklamowego. Teraz dlatego, ciekawie skonstruowany spot reklamowy ma możliwość zostać zapamiętany przez odbiorcę reklamy. Przykładem mogą być tutaj dwie postacie z akcji reklamowych: postać Henia z reklam hipermarketów TESCO, a też miś ze słynnej sieci komórkowej ,,Plush”. Obydwie postacie zostały zbudowane w sposób, który posiada dobrowolnie zaciekawić odbiorcę, na zasadzie komizmu oraz zabaw językowych. Zerwanie ze schematem w sytuacji reklam ma możliwość przynieść zarówno lepsze przyjęcie mojej kampanii reklamowe, jak i wzrost zainteresowania naszą marką.

Źródło wiadomości: praktyczna-wiedza.pl.

FacebookTwitterGoogle+Share


Post a Comment