Zapach a sprzedaż | Moje blogowanie

Bloguje bo to kocham

Zapach a sprzedaż

Aktualnie reklama może być realizowany na wiele różnorakich sposobów, niemniej jednak część osób zapomina o tym, jak ważne są zapachy w zwiększaniu sprzedaży i zapotrzebowania na dokładnie sprecyzowane produkty. Reklama zapachowy jest takim działem marketingu, w którym wykorzystywane są zapachy. Właściwie każdy bodziec działa na człowieka w określony sposób.

Dzięki każdemu bodźcowi człowiek podejmuje jakieś działania albo zaniecha jakichś działań Zapach może zarówno skłaniać do zakupu, jak i może również sprawiać, że nie będziemy chcieli dokonać zakupów. Wszystko zależy tutaj od tego, jakie zapachy zostaną zastosowane w dokładnie określonej przestrzeni handlowej. Aromatyzacja sklepów i przestrzeni handlowych powoduje, że klienci zdecydowanie częściej wykonują zakupy. Często zdarza się też tak, że wartości zakupów jest także wyższa. Klienci pod wpływem konkretnym zapachów podejmują dokładnie określone działania i działania te bardzo często zmierzają do tego, gdy zakupić w dodatku produktów lub usług. Dzisiaj wiemy perfekcyjnie, że aromamarketing rozwija się bardzo dynamicznie i sporo osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest pod wpływem takiego marketingu. Osoby te nie rozumieją, że przeznaczenie zapachu jest w stanie wykreować w nich potrzebę posiadania konkretnych produktów albo usług albo sprawić, że nie będą ich potrzebować. Wszystko, to wykonywane jest na poziomie podświadomym, bo tak właśnie działają zapachy. Zapachy mogą przywodzić na myśl miłe wrażenia i zdarzenia, przez co mogą skłaniać do wykonania zakupu lub większych zakupów.
Sprawdź tutaj: dyfuzory zapachowe.

FacebookTwitterGoogle+Share


Post a Comment