Kalendarz jako reklama w firmie | Moje blogowanie

Bloguje bo to kocham

Kalendarz jako reklama w firmie

Pragniesz wdrożyć artykuły reklamowe z logotypem firmy? Z całkowitą czyli stu procentową pewnością propozycją takich gadżetów reklamowych, które są warte uwagi są kalendarze książkowe. Obecnie w Polsce producent kalendarzy książkowych jest w stanie utworzyć produkt z odpowiednim przekazem reklamowy oraz niebanalną zawartością. Co to znaczy? Oznacza to, że wspólnie możecie wytworzyć skuteczny produkt reklamowy.

Zwłaszcza, że sporo osób w dzisiejszych czasach korzysta z książkowych kalendarzy. Jest to na 100 procent narzędzie marketingu, które warto wziąć pod uwagę podczas tworzenia planu marketingowo-reklamowego na kolejny kwartał lub inny okres. Tak w rzeczywistości firmowe kalendarze mają nieograniczone możliwości pod względem użycia ich w celach marketingowych. Począwszy od prostych pomysłów, jak dorzucanie ich do zamówień (opłaca się przy wysokich marżach), przez oferowanie ich jako prezent na targach branżowych i eventach, a na przeznaczenie ich jako podarunek okolicznościowy kończąc. Wystarczy, że producent kalendarzy reklamowych wykona wedle projekt logo na produkcie wedle naszego zamówienia. Wtedy my sami możemy wpaść na wiele kreatywnych możliwości co do ich użycia. Warto dodać, że jeśli nie mamy projektu kalendarze, to producenci odgórnie mogą zaoferować bazę fotografii, które można wykorzystać w kalendarzach. Czy takie bazy są często używane? Okazuje się, że tak, ponieważ wiele firm nie ma kompletnie dobrego pomysłu na to, jak powinien wyglądać kalendarz firmowy. Warto mieć na uwadze, że takie zdjęcia na prawdę bardzo często posiadają odpowiednią licencję, by można było obsługiwać je pod kątem komercyjnym.

Więcej: Firmy i kalendarze reklamowe


Post a Comment